Sportul - O pastila pentru sanatatea intregului corp!

                Intr-o lume in care farmaciile si restaurantele de tip fast food sunt la fiecare colt (uneori chiar 2 – 3 branduri unul langa celalalt) la care se adauga foarte multe ore petrecute pe tableta, laptop si mai ales pe telefon, singura noastra sansa de a preveni imbatranirea prematura sau chiar degradarea sanatatii este cu siguranta SPORTUL. Acesta este cea mai buna modalitate de a te tine departe de toate elementele nocive existente in societatea de azi si sigur un mod de viata sanatos .

 

                Studiile arata ca un copil are nevoie in medie de 60 de minute de sport in fiecare zi, in timp ce adultii au nevoie macar de 30 de minute. Intrebarea este cand am calcat ultima oara intr-o sala de sport fie handbal, baschet, tenis, fotbal, arte martiale sau poate sa ne incaltam intr-o pereche de pantofi de sport pentru a alerga?

                Beneficiile sportului sunt multiple! Nu te limita doar la sportul realizat in mediile online antrenandu-ti degetele pe tastatura.

                O varianta pentru un mod de viata sanatos este practicarea ARTELOR MARTIALE iar beneficiile acestora sunt multiple. Termenul de arte martiale este folosit in liniii mari pentru a desemna stiluri variate precum: Karate, Taekwondo, Aikido, Judo, Kempo, MMA, si lista continua pana la aproape 200 de stiluri printre care si JU-JITSU.

                JU-JITSU se enumera printre cele mai vechi stiluri si totodata un stil foarte complex. Tehnicile utlizate in Ju-jitsu conțin în principal proiectări ale adversarului la podea, imobilizări, strangulări, și, un mare număr de tehnici articulare. Varietatea mare de tehnici și folosirea eficientă a biomecanicii corpului în acestea, fac din JU-JITSU o metodă de autoapărare foarte eficienta.

                Practicantii acestui stil ajung sa isi insuseasca o serie de abilitati esentiale in viata de zi cu zi printre care:

  •  Conditie fizica (elementul cel mai important )
    •    Disciplina
    •    Curaj
    •    Motricitate
    •    Imbunatatirea echilibrului atat fizic cat si psihologic
    •    Concentrare
    •    Coordonare
    •    Cresterea flexibilitatii
    •    Viteza de reactie

Patreneri